Visa fullständig version : Nån som minns?
Finns det någon som kommer ihåg vilket år det hölls en mässa i Sundbyberg tror jag bestämt att det var. Har för mig att det var folkets hus. en rosa byggnad som var väldigt liten i förhållande till antal besökare. Minns att det var satans kallt ute och att folk fick portioneras in vartefter. Nån som vet vilket år detta var? :roll:
Finns det någon som kommer ihåg vilket år det hölls en mässa i Sundbyberg tror jag bestämt att det var. Har för mig att det var folkets hus. en rosa byggnad som var väldigt liten i förhållande till antal besökare. Minns att det var satans kallt ute och att folk fick portioneras in vartefter. Nån som vet vilket år detta var? :roll:
2001?
Kan ha vart 2000, Amazonas arrangerade tror jag..
Jag har frågat runt lite privat, jag har fått övertygande svar på 2000, men även på 2001 och 1999.
Anledningen är att jag försöker komma fram till när mina breitensteini som jag köpte på mässan då är födda. Klantarsel som man är så har man förlagt papprena där det står uppskrivet nånstans.... :?